Färdigjobbad

Så! Då va jag färdig me jobbandet för idag. Skönt =) Hann tom med ett tidigare tåg ikväll för vi fick gå en stund tidigare! Det ännu tidigare tåget hann vi nästan med tom pga att d va försenat, fast d hann köra mitt framför näsan på oss ändå o nästa tåg vi skulle med va ju såklart försenat oxå. Störigt! Jag hann me min buss på centralen sen iaf så d gör inget nu =) Fast just då va jag lagom irriterad :P Usch ska snart upp igen...närmre bestämt kl 6...om 8 (!) timmar........väldigt snart =/ Tänkte jag skulle hinna me att se Hells kitchen ikväll oxå ju. Jaja får väl va lite trött imorn då hehe fast kan lova att jag inte känner så när kl ringer imorn bitti =p Nu börjar Hells kitchen! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0