Flickan som inte fick finnas

jisses vad bloggen har klyddat idag...jobbigt! aja nu verkar d funka som vanligt igen iaf. Nyss hemkommen från mams, mätt o belåten =) jättegod mat va d o fick dessutom med mig mat så d räcker till jobb till både mån o tis! wee :) Blev mammas hemmalagade fiskgratäng! Yummie. Nu e jag faktiskt helt slut, orkar inte ens sätta på tvn. Ska lägga mig i sängen o läsa lite tänkte jag så får jag somna när jag somnar. Klockan ringer ju 06.15 imorn..suck. Läser för tillfället Flickan som inte fick finnas av Ethel G. Ericsson. Jättebra är den. Det e en sann historia, dom är nästan alltid jättebra men rätt hemska..



Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0