imorn...

Då va man hemma igen! Skönt! Idag har triangeln kvällsöppet med 20% i nästan alla butiker o jag va såååå sugen på att hoppa av bussen o gå in o shoppa lite fint :) MEN jag orkade verkligen inte gå av...där va fullproppat på bussen o tänkte att d säkerligen skulle vara ännu mer fullproppat inne i butikerna. Och bara tanken på det gjorde mig trött, så jag satt fint kvar på min plats i bussen o åkte hemåt istället :) Det man inte ser har man inte ont av så nu känns d skönt att jag e hemma i min soffa o inte i nån butik o trängs me massa ha-galna människor! :D

Ska hoppa in i duschen strax tänkte jag o värma mig lite..börjar bli riktigt kallt ute nu... sen blir d en macka o soffmys och mental förberedning inför imorn.. ska ju på begravningen imorn bitti kl 11.. känns väldigt sådär =/ tack o lov fick jag ledigt från jobbet så jag kan sörja ifred. Kommer bli tufft imorn, men det är något jag måste göra o gå igenom tyvärr.

             
  

Kommentarer
Postat av: Jessi

hoppas begravningen går bra....

2008-10-31 @ 11:03:12
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Julia

Sorligt men du är stark gumman...pusss

2008-11-01 @ 10:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0