jobb idag

Guten morgen =) ja så idag va d tibax till jobb igen efter två veckors sjukskrivning, så d kommer ju bli lagom skoj.. skönt e iaf att jag får en mjukstart. Behövde inte gå upp förrän 9! Imorn blir d andra bullar minsann..då ringer kl 6. Usch ser jag INTE fram emot alls. Fint väder ute idag, ser riktigt höstmysigt ut.


 
Höstutsikten hos mig denna morgon..

Sitter o äter frukost nu o lyssnar på Rihanna =) Funderade nästan på om jag skulle va så duktig o träna oxå men kom på att bussen går om en timme så d hinner jag inte riktigt med, får försöka ta det ikväll när jag har kommit hem istället. Nu ska jag hoppa in i badrummet o fixa håret o borsta tänderna för nu e mackan uppäten =) Ha en bra dag o wish me luck på jobb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0