Ledig idag!

Då va klockan tio och jag har redan hunnit me att diska, städa och dammsuga!! =) *stolt* Känner mig riktigt duktig! Sitter här vid datan o äter frukost nu. Tänkte ta en bild på smaskigheterna men min kamera strejkar så d blev inget av det. Min kamera har ett eget liv o fungerar när den själv vill tyvärr...

Idag e jag ledig och det känns helt underbart skönt. Igår hann jag tyvärr inte blogga för jag jobbade heldag. Gick alltså hemifrån kl 7.30 och va hemma 21.30 igen...låååång dag. Tisdagar e mina ångestdagar. Så när jag kom hem så va jag helt SLUT! Åt en billys pizza och decka på soffan sen..

Idag måste jag egentligen åka in till kph ändå fastän jag e ledig..känns joooobbigt! Så får se om jag orkar. Fick heltid på jobbet i juli och måste till skatteverket o meddela dom så jag inte betalar fel skatt. Men som sagt detta va i juli månad o nu e d oktober. Det har alltså gått fyra månader redan =/ Inte bra. Rädd för att behöva betala tillbaka sen när deklarationen kommer. Usch ja jag måste nog dit idag alltså...

Ska äta min frukost nu sen får jag väl ta o leta upp mitt kontrakt o sätta igång me projektet: skatteverket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0