maaat

Sitter o tittar på The F word o känner mig väldigt hungrig när jag ser allt gott som Gordon Ramsay lagar! Jag har varit den segaste människan på jorden idag! Har knappt gjort nåt vettigt på hela dagen..mest suttit i min soffa framför tvn eller datan.. Jag va lite duktig innan o lagade paj iaf. Älskar paj :) Blev jättegott fastän jag råkade hälla i tre gånger så mycket vatten än vad som behövdes =/ och så har jag faktiskt diskat två gånger idag oxå. Men d e nog det enda duktiga jag gjort hehe Men man behöver såna här dagar ibland oxå!

Hade tänkt måla naglarna idag...hann ju inte göra det igår innan jag skulle ut! Ångest! Hatar att gå ut utan att ha målat naglarna. Får se om jag kan skrapa ihop lite energi nånstansifrån till o måla naglarna innan läggdags :p Ska bara komma på vilken färg jag ska måla dom i..har haft fransk så länge så e lite trött på det nu...

Såhär såg jag förresten ut igår

 Vi va rätt dåliga på o ta bilder igår så detta e enda helkroppsbilden, så fick bli me jackan på.


Har betalat lite räkningar idag oxå kom jag på. Det e nog nåt av d tråkigaste som finns o göra...Dessutom får jag inte min lön förrän sista bankdagen varje månad så d e lite trixigt att betala massa räkningar innan man fått lön..o la märke till att denna månaden har jag trott att jag varit miljonär eller ngt liknande så d va extra trixigt att betala alla räkningar idag hehe

Vi har en låt på jobbet som d har gjorts en reklam till med våra kläder! Newyorker´s egna låt alltså ;) Kan inte sluta lyssna på låten, tycker den e skitcool =)



Vad tycker ni?

Ska gå o leta nagellack i min nagellackslåda nu =) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0