Mysdag!

Idag har jag haft en heldag i stan =)  Dagen började med att jag skulle få min behandling för permanent hårborttagning, på benen o bikinilinjen. O ja jävlar vad det gjorde ont! Trodde inte det skulle göra så ont faktiskt, men så fel jag hade! Aja det gör iaf inte ett dugg ont efteråt så d e ju tur iaf. Plågeriet tog nästan TVÅ timmar. Usch. Nu behöver jag inte gå dit på 6 veckor iaf så har ju tid till o samla mig iaf hehe

Efter det tyckte jag att jag skulle få tid hos frisören för o klippa mina toppar, men icke! Fullbokat.. Märkligt att d här med att klippa topparna aldrig blir av... Hade lite tid att slå ihjäl innan jag skulle träffa Malin så jag tyckte jag kunde shoppa lite skor under tiden =)

  Hittade dom här fina skorna på Wedins som jag bara inte kunde lämna kvar i butiken!

Hann tom träffa på Julia på stan o umgås lite me henne oxå :) Sen kom Malin o vi gick bla in på Stadium där vi stod o prövade vinterjackor hur länge som helst =)  Det e ju jättekallt ute redan!! Vill verkligen ha en fin vinterjacka denna vintern som man inte ser ut som en michelingubbe i.. och som e varm o mysig såklart!

Sen blev vi hungriga av allt prövande så vi gick o åt på Mando! Vääldigt gott va det! Nog enda restaurangen man får så mycket god sallad till maten dessutom... Och så e där 40% rabatt på all mat så d e inte helt fel heller :) Efter maten fortsatte vi vår runda i stan o jag köpte ett luktegott ljus inne på lagerhaus oxå som luktar blåbär, mums!



Fastän vi va proppmätta så tyckte vi att vi skulle va onyttiga o ha kaka på espresso house sen oxå..Så så blev det! =)  Där satt vi ett bra tag när vi insåg att klockan nästan hade hunnit bli åtta, så då reste vi på oss, VÄLDIGT mätta, o gick ut i kylan för o ta oss hem.

  Utanför H&M lite frusna.

Blev bussen hem o nu tänkte jag gå o sova för orkar inte göra nåt av d jag hade planerat hehe Skulle laga mat och färga håret, men e trött o vill hellre lägga mig i sängen o läsa lite o sen sova :) Får gå upp tidigare imorn istället o laga mat innan jobb... Gonatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0