nu!

Sådär. Då va det morgon och jag kan börja med uppdateringen :) Som sagt så va helgen underbar! I fredes va jag på Natasas födelsedagsfest och fick dricka med måtta eftersom jag o mamma skulle till Köpenhamn på lördan! Supermys hade vi, jag o mamma. Vi va o shoppa massa och åt lyxbuffé. Mums. Köpte bland annat ett par skitsnygga pumps som jag tänkte ha till nyår! Får se om jag klarar av att hålla mig från att använda dom till dess hehe köpte en jättesöt top på Top Shop oxå!
 


O igår va nog bästa söndagen på länge! =) Vaknade upp utvilad och det va jättefint väder hela dagen! Skulle bara ta en fika me Julia i stan igår, men blev heldag med ännu mer shoppande, god mat på Jensens och en fika på Lilla torg! Det va tillräckligt varmt för att kunna sitta på uteserveringen också, så d va trevligt. Får ju njuta medan den fortfarande finns kvar!

 Här är vår goda halvätna fika :) Tog ju iofs en kvart innan jag kunde börja äta på min kaka för att dom inte hade några skedar diskade!! Ingenting dom kunde göra åt tyckte dom dessutom. Dålig service!

O så va det måndag idag..Jag har tre dagar kvar på min sjukskrivning från jobb, så får ta o utnyttja tiden till att göra ostressande (?) saker under dessa återstående dagarna. Idag ska jag iaf på konsultation! Ska göra hårlaserborttagning =)) Ska bli underbart, tänk vilken befrielse att slippa raka sig varje dag! Hårlös forever! Sen får jag se vad dagen har att bjuda på! Tänkte träna oxå, eftersom jag har beslutat att jag ska leva ett sundare liv from IDAG! Skriver säkert mer ikväll o uppdaterar vad som mer har hänt under dagen! Nu: frukost! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0