Permanent hårborttagning

Jodå såklart gjorde det ont minsann! Vill man bli fin får man lida pin heter det ju OCH vet ni vad?! Det stämmer väldigt bra. Nästa behandling e på torsdag nästa vecka, så får en veckas smärtvila iaf. Då blir d benen o bikinilinjen så d gör nog ännu mer ont. Idag gjorde jag armhålorna. Jaja what to do...vill man bli hårlös så e d bara o stå ut, kommer ju vara väldigt mycket värt det i slutändan =)

Har köpt det jäkla pendelkortet nu oxå eftersom jag ska tibax till jobb imorn igen...1730 kronor kostar det!! Sååå dyrt, tänk så mycket annat fint jag hade kunnat köpa för dom pengarna istället. Usch, blir arg varje gång jag måste lägga mina pengar på ett himla kort. Blä. Nä nu ska jag sätta igång o laga mat så jag har nåt att äta på jobb på tors o fre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0