söndag

Jaha då va man uppe me tuppen fastän d e söndag :) Vaknade kl tio redan fastän jag va ute o snurrade inatt o inte va i säng förrän kl 3.. Men insåg preciiiis nu att när jag vaknade va klockan 9 och INTE 10 som jag trodde eftersom klockan tydligen e omställd. Hade jag helt glömt bort. Aja en timme extra söndag :D

Igår va skoj, men blev inte riktigt som planerat. Det va jätteskoj både på Malins o Ahmads fest o sen skulle vi till chokladfabriken o dansa till Juan Havanas Dj:ande:) Men icke, d fick vi inte. Vi stod i kön i 25 minuter utan att d hände ett dugg så vi tröttnade på att stå o vänta på ingenting så vi gick. Vi hade inget mål, men hamnade på gustav o där fick jag nog o gick o köpte mig en hamburgare, satte mig på bussen o åkte hem! Så blev tyvärr inget dansande för mig inte. Får ta igen d en annan gång istället :)

Nu ska jag äta nån god frukost tänkte jag! =)

Kommentarer
Postat av: Julia

Synd att det ej blev av något dansande, men hon blonda tjejen du pratade med i kön var inne, så de kom in till slut...jaja du får ta igen det nästa gång, blir en massa andra roliga events ska du se;) smaklig frukost. Pusss

2008-10-26 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0