Söndag =)

Nä jag hann tyvärr inte med att blogga mer igår kväll. Hade stooora klädproblem. Har för mycket kläder att välja mellan. Så stod halva kvällen o prövade kläder...=/ Det va en rätt så underlig kväll igår men d slutade bra sen ändå :) Började småtjafsa me Julia så vi stängde in oss i badrummet o va där säkert en timme, dom andra undrade nog vad vi sysslade med... jaja vi löste d iaf o kom fram till att vi e mongon som bråkar me varandra =D

 Jag hittade den hära söta mössan hemma hos Ahmad =) Vill ha!

Vi gick vidare till centiliter & gram sen och där va inte så mycket folk faktiskt... Vi tänkte gå in på koi först men där va kö o d orkade vi inte med så fick bli c&g istället. Men vi hade skoj ändå :)  Senare påväg hem så blev vi nerdränkta av värsta ösregnet, hela himlen bara öppnade sig från ingenstans, så hade en swimmingpool i mina pumps o kläderna va dygnsura. Lagom skoj. Blev en sen kväll, va inte hemma förrän vid fem så har sovit lääänge idag =)

 På centiliter & gram o friends again :)

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen cykla till mamma o äta mammas goda mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0