soooovmorgon

Idag tillät jag mig att sova en stund längre än annars, nämligen till 11.30 Väldigt skönt. Nu e d ju bara två dagar kvar tills jag ska börja jobba igen så jag måste ju få sova ut innan dess :) Jag började dagen med att duscha bara för att jag skulle vakna upp ordentligt, men d va ju inte den bästa planen eftersom jag hade tänkt träna efter frukost. Nu kommer jag inte orka göra det eftersom jag måste duscha en gång till isf! I-landsproblem det här... lr dåliga undanflykter kanske...

Idag ska jag iaf på bio och se Vicky Cristina Barcelona! =)



Hoppas den är bra! Har nog bara hört bra kritik om den iaf. Innan bion tänkte jag gå i stan lite o se om det finns ngt skoj att shoppa! Sen ska jag möta Julia o hämta ut biljetterna o innan bion blir det väl en fika eller ngt :)

Nu ska jag börja göra mig iordning sen blir d o promenera in till stan så jag får lite träning iaf! Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: cammie

hej. söt blogg. har du en fin dag?? =)

2008-10-15 @ 14:21:23
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0