soorryy

Soorryy hann inte blogga igår! Gick hemifrån till jobb 07.30 o va inte hemma igen förrän kl 23.40 =/ O då va jag så trött så jag orkade inte....Slutade jobba kl fem sen skulle vi till Sabina som bor i Lund o dricka lite o snacka lite skit. Klockan  hann ju bli närmre19.30 innan vi va framme hos henne. Vi hade innan det sprungit runt som galningar för o handla nåt o dricka o så va jag tvungen att springa in på ginatricot som nyss har öppnat i kph o köpa en fin klänning =) Sjukt stor butik hade dom öppnat...tre våningar med MASSOR av kläder!! Hade helst velat köpa allt i butiken. Så d va liiite jobbigt att vara därinne hehe
Sen hann vi med att missa TVÅ tåg som körde mitt framför näsan på oss innan vi väl va framme i Lund. Lagom glada va vi. Men när vi väl va framme hade vi jättemys o Sabina hade bakat världens godaste kladdkaka till oss!! Som jag förövrigt blev VÄLDIGT sugen på nu =/ Sen påväg hem så tro d eller ej missade vi preciiiiiis bussen oxå pga att tåget va försenat...Så d va bara o snällt sätta sig ner o vänta i 20 min på nästa buss.. Aja har iaf sovit väldigt gott efter gårdagens bravader :) Ikväll blir d nog party igen =) E ju ledig i helgen så måste utnyttja den till max för sen följer en hård vecka på jobb. Nu ska jag äta frukost, skriver sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0