Tråkväder

Ja då har jag varit på konsultationen nu då! Kommer bli jättebra det här! Har bokat in en tid för behandling på onsdag =)) lääängtar tills det är färdigt, men det kommer ju dröja ett bra tag innan det e helt klart. Man ska gå ca var 4:e vecka och det behövs 5-7 behandlingar för att allt hår ska försvinna. Jaja jag e klar innan sommaren iaf :)

Har varit o handlat lite mat, men mer än så hade jag inte lust till. Det e så tråkigt väder så man vill bara vara inomhus och drömma sig bort till värmen. Tänkte jag skulle krypa ihop i en mysig filt i soffan o se en film istället. Antingen Kung fu panda eller Mamma mia tänkte jag! =) Meddelar vilken d blev sen o om den va bra! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0