Trött

Redan trött faktiskt, inte likt mig. Kan va uppe hur länge som helst annars, särskilt när jag har sovit till 11.30 haha. Jaja blir läggdags för mig om en stund. Tänkte visa vad jag har shoppat för skoj idag innan d bara :)

   Blev en sån här fin "jacka"  från Ginatricot. Sitter helt fantastiskt på o den e skitsnygg =)

 Och så en fin väska från Wedins! Hittade den på rean så kunde inte låta bli o köpa den..

Och så köpte jag hårfärg på Åhlens som jag tänkte ge mig på imorn eller till helgen. Spännande. Blir ju aldrig som d e på förpackningen så ska bli kul o se vilken färg d blir istället.. Men det är iaf bara intensivtoning så skulle d bli katastrof så e d borta om 6 veckor igen =)  Nu ska jag gå o göra mig iordning för natten o sen krypa ner i sängen o soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0