Tvätt o tråkigheter

Ja då sitter man här o springer upp o ner i tvättstugan. Det e sååå tråkigt att tvätta! Började inte tvätta förrän 6 dessutom. Va mycket trevligare att va me Julia på stan än att behöva åka hem för o tvätta hehe

 Såhär ser min kväll ut me massa tvätt

Sitter o tittar på Cops nu! Tycker det e jättebra =) O längtar tills Make me a top model börjar kl 20! Det e ännu bättre hehe

Gick in på öresunddirekt innan för o få reda på om jag verkligen behöver åka in till skatt i kph med mitt kontrakt och då får jag reda på att d inte alls behövs, att d räcker med att mejla in till skatt. Super. Så d kunde jag ju gjort för flera månader sedan direkt när jag fick reda på att jag skulle få heltid. Så det tjejen från skatteverket konstaterade va att jag kommer att få betala en fet restskatt när deklarationen kommer i april. Sjukt arg e jag. Så d e väl bara o börja spara till möget nu =(

Ska ta o mejla till skatteverket strax, men först ner till tvätten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej ;) såpass

jaa visst är den söt sexy som fan

haha vad ska du göra på halloween då?

2008-10-29 @ 20:40:58
URL: http://idaosterberg.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

aw tack det värmde (:

2008-10-29 @ 22:13:38
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0