Finns inget roligt på tv...

jahapp då va man hemma igen efter en rätt så lugn dag på jobb faktiskt. Skönt en fredag... Och nu har jag varit onyttig o tryckt i mig en dubbelsnickers =) muuums :D Försöker hitta ngt spännande att se på en stund innan jag lägger mig men lyckas inte...finns ju inget roligt på tv en fredagkväll! Konstigt.. Funderar på om jag ska hämta mina tortilla chips o va lite mer onyttig hihi Hittade såna på ica i veckan o dom va såååå goda! Me sourcream & BBQ smak!

 Har inte haft en aning om att sånt här gottigt har funnits :)

Ska upp snart igen..ännu en jobbdag väntar mig imorn, hoppas d blir lika lugnt imorn! Börjar 9...tycker det e alldeles för tidigt en lördag.. Jaja sen blir d fest iaf. En födelsedagsfest hos Malin o en inflyttningsfest hos Ahmad! :) Nä nu ska jag nog ta o dyka ner i min tortillachipspåse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0