Vicky Cristina Barcelona

Då e jag hemkommen från stan o bion! Har alltså sett filmen Vicky Cristina Barcelona som har fått väldigt bra kritik. Vet inte riktigt om jag gillar filmen eller inte. Det är en väldigt annorlunda film som får en att filosofera lite.. Sen tyckte jag tyvärr inte alla skådespelarna va jätteduktiga, så d känns som d förstörde lite för filmen. Helt okej film, väldigt olik alla andra filmer, men skulle faktiskt inte ge den 4or o 5or som den fått överallt. Många som va nyfikna på den iaf för hela biosalongen va fullsatt! :)

 Här är vi i biomörkret på rad TVÅ, men d va inte så jobbigt att sitta så långt fram som jag trodde d skulle bli faktiskt!

Det blev såklart en del shoppande oxå, kan inte hålla mig i skinnet när jag e i stan.. Vi sprang runt som två galningar innan bion o försökte hinna me så många butiker som möjligt innan filmen började. Vi lyckades rätt bra tycker jag =) Visar vad som inhandlats senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0