Vila i frid...

Fick reda på något väldigt hemskt idag... Min vän e död. Död. Kan inte förstå, kan inte..går inte...  vill inte.. Ofattbart. Varför ska en sån varm, snäll o glad människa behöva dö. Varför??? Är på jobbet när jag får veta detta o bryter ihop.. Kan inte förstå att det verkligen har hänt. Hjärnan kan inte uppfatta det...tror hela tiden att jag kommer få träffa honom snart igen... Han va ju så glad alltid.. Han skulle bara ut o ha roligt en lördagkväll som vilken annan 24åring som helst..och så slutar det i en sådan här tragedi... Hur kunde detta hända?? Hur? Och varför? Var han redan klar med detta livet...? Gjort det han va här för...? Kanske påväg till något bättre...?  Vet inte...kommer nog aldrig att få reda på...  Förstår inte detta.. Jag ska snart iväg o lägga blommor o tända ljus utanför hans hem där det hände.. Kanske kommer förstå bättre då...

Vila i frid Jonas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0