jobb jobb jobb och lite mer jobb

Sitter framför tvn och tittar på Tyra banks show! Älskar hennes program, det är så himla bra. Hon har alltid massa intressanta ämnen som programmen handlar om :) Tycker dessutom hon är skitsnygg! Tyvärr så hinner jag väl inte se klart det för en viss person måste gå och jobba alldeles strax...:( Jag är nu inne på min 6e dag och har fortfarande 2 dagar kvar innan jag har ledigt EN dag. Så det är förklaringen till att jag inte har varit så bra att uppdatera bloggen.. Skönt att jag inte börjar förrän tolv idag iallafall. Igår var det värre. 9-18. Blä.

Sitter och smaskar i mig choklad till frukost hehe yuummmm :D Nä nu måste jag sätta fart här! Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0