soool sooool soooooooooooool

Åh vad underbart med sol! =)) Man blir ju på så bra humör så fort solen tittar fram! Idag har jag varit i stan och shoppat lite! Har varit duktig och promenerade hela vägen till stan och sen halva vägen hem :) Fast hade lite för mycket kläder på mig hehe höll på att dö av värmeslag. Trodde inte det skulle vara SÅ varmt ute ju! Men härligt härligt, jag klagar inte :)

Jag köpte ett par slitna jeans på ginatricot (dom som halva sverige har), en söt sommarklänning och ett par chinos på h&m! Lägger upp bilder lite senare. För tillfället så väntar jag på att min bakpotatis ska bli färdig i ugnen och rensar garderoben samtidigt. Snacka om ett STORT projekt. Jag öste ut alla toppar, klänningar och kortärmade tröjor på golvet. Och herregud...trodde INTE att jag hade sååå mycket kläder. Visste att det skulle vara mycket men det här är ju överdrivet. Jag har sorterat ut en och en halv bananlåda som ska bort. Men känner att mer måste bort... men det är så svååårt. Man tänker ju att "ja men den här kan vara bra att ha" om ALLT. Suck. Kolla in klädhögen bara...



Och det värsta är att jag har ju fortfarande alla byxor, kjolar, tjocka tröjor och långärmade tröjor kvar!!! KATASTROF! Jaja min potatis är klar nu, så ska få i mig lite energi och sen ska jag fortsätta med projekt omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0