städa städa

Alla dagar på jobb borde vara som denna har varit! Vi hade stängt i butken idag, vilket innebär -inga kunder!! Det var så skönt att faktiskt kunna få saker och ting gjorda! Vi stod och packade upp och larmade hela dagen och det var nästan till och med roligt! Vi kunde prata med varandra, skratta och ha kul samtidigt som vi jobbade. Det var längesedan jag kände en sådan känsla när jag jobbat. I vanliga fall är det bara stress stress stress hela dagarna. Massor att göra och massa kunder varje dag.

Sedan har jag faktiskt varit riktigt flitig hemma också! När jag kom hem från jobbet så satte jag igång tvätten, diskade, städade, dammsugade och fixade grejer till imorgon! Känner mig riktigt duktig! Tvätten blev jag klar med nu för en liten stund sedan så nu är jag färdig för idag och ska sätta mig framför tvn med lite morötter och dippa innan jag deckar i min nybäddade säng :)

Och såhär har jag sett ut på jobbet idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0