underbar helg!

Jag har haft en helt underbar helg!! En helg med massa sol, party och ledighet! =) Jag förvandlades till en 20åring i helgen och var ute och partajade både i fredags och lördags hehe Det var verkligen jätteskoj, men idag har jag varit helt slut och känner att jag saknar ganska många timmars sömn. Så om en liten stund blir det faktiskt sängen. Imorgon är det nämligen åter till verkligheten, klockan ringer 06.30.

I fredags så var jag ute med min andra halva Julia och vi hade såå himla skoj här hemma innan vi gick ut. Vi hade 90-tals kväll =) Vi you tubade massa 90-tals låtar och satt och sjöng till dom och pratade minnen. Helt galet att man kommer ihåg nästan tio år gamla texter!! Viktiga saker glömmer man, men obetydliga låttexter kommer man minsann ihåg. Väldigt konstigt hur hjärnan fungerar..



Igår var jag hemma hos Elin och vi hade jättemysigt! Vi var och handlade lite gottis som vi sedan grillade hemma hos henne ute på balkongen! Grillspett med massa grönsaker och potatissallad! Yummie. Det är ju verkligen något man gör alldeles för sällan!

 

Och idag blev det frukost på espresso house med elin och sedan har jag bara slöat och suttit ute i solen på en filt och läst i ett par timmar. Helt underbart!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi så söt min andra halva, ja det var KUL, såå roligt och spontant med en mini förfest med 90-tal, choklad, chips och dippa och VIN mums nice blandning!!! Tack för helgen gumman, thai maten var också mycket god i lördags, det får vi köra en favorit i repris ;)

2009-04-28 @ 13:46:07
Postat av: Anonym

Glömde det bästa jordgubbar :)

2009-04-28 @ 13:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0