vår underbara vår

Vilken underbar dag det har varit idag :) Så himla varmt ute! Känns verkligen att sommaren är påväg, eller iallafall våren! Känns så otroligt skönt och man blir så glad och vill bara vara ute :) Synd bara att jag har varit så himla trött idag. Igår kom jag hem från jobb vid 20 tiden och min tanke var att jag bara skulle stanna hemma och ta det lugnt. Dels för att spara lite pengar och dels för att jag var trött. Men så hamnade jag hos Nicole ändå och vi kom fram till att vi skulle testa den nya nattklubben "båten". Dom stänger ändå två där så vi kommer hem i tid tyckte vi. Yeah right. Vi hade så skoj så vi gick vidare efter båten och kom inte hem förrän vid fem istället hehe Då hade jag varit uppe i mer än 22 timmar. Snacka om att man var trött! Men riktigt skoj hade vi iaf =)

Här är en bild från igår!


Nu ska jag ner och hämta upp tvätten och sen tänkte jag göra en god smoothie :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SVAR: Hm.. Jag har hittat dem på en affär som heter skohuset som ligger i Mora. Men jag är säker på att de finns på fler ställen! :)

2009-04-04 @ 22:55:46
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0