drőmmen som aldrig slog in

Sitter fortfarande i varmen i ungern, maste bara skriva en rad idag...

Idag ar datumet da min drőm skulle slatt in. Ikvall hade jag varit den lyckligaste personen i varlden. Jag skulle fatt se Michael Jackson upptrada och gőra en enorm show. Ikvall, 18.30.

Men den drőmmen blev aldrig till verklighet och kommer aldrig att bli det heller. Hatar att det blev sahar, men jag hoppas han har kommit till ett battre stalle nu. Ett stalle dar han slipper att standigt bli jagad.

Du kommer alltid finnas i mitt hjarta.

Kommentarer
Postat av: Roger

Han har det så bra nu... Precis som du har där nere i värmen. ;)

2009-08-05 @ 12:50:48
URL: http://www.stardustblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0