Guten morgen

Godmorgon  mina kära vänner =)

Eller godmiddag hade väl kanske passat bättre nu. Idag är jag ledig och jag njuter verkligen av varenda sekund. Känns nästan som en minisemester! Veckan som gått har varit otroligt lång och jobbig så känns helt underbart med en ledig helg. Synd vädret inte är lite bättre bara...

Igår planerade jag att jag skulle ut och power walka nu på förmiddagen! Var 100% laddad, men idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så såg det inte särskilt lockande ut utanför =( Får se om jag piggnar till lite efter frukosten och kan samla lite krafter för att sätta min plan i verket hehe

För första gången sedan jag flyttade hit (mer än 5 år sen) så sitter jag faktiskt i köket och äter min frukost! =D Har aldrig känts särskilt lockande när man bor ensam att sitta själv ute i köket och äta. Men nu kom jag på den här smarta idén att få sällskap av min data haha


Min frukost nu

Nä nu ska jag äta upp och se om jag kommer iväg sen! Hörs senare!




Neeeeeeejjjjjjee det började regna nu =((( fan. Tänker ju inte gå ut o gå i regn iaf.

Kommentarer
Postat av: e

hoppas du har en bra lördag (:

2009-08-29 @ 16:45:35
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: e

tack så mycket (: hoppas det slutar regna så du kan ta din promenad!

2009-08-30 @ 11:27:16
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0