kalas

Hej svej bloggen!
Jag är ju riktigt duktig på att uppdatera nu ju hehe :P Igår kväll hann jag tyvärr inte skriva mer däremot för stressade iväg till lilla Julish för att hjälpa henne med förberedelserna inför kvällen. Hon skulle ha 25års middag/fest. Allt gick bra och vi hann precis bli klara tills gästerna kom som tur var!


Riktigt goda tårtor va det! Den till höger bakad från grunden. Yumm.

Blev ingen utgång som vi hade planerat, men det gjorde inget för det var väldigt trevligt ändå :)

Såhär såg en halvfärdig jag ut hemma innan festligheterna :) Och nej, jag är inte naken :P 

Hann inte ta bild när jag var klar, får bli nästa gång istället!

Och mina naglar som jag hade fixat så fint med söta blommor :)




Nä nu måste jag ner till tvätten igen. Hatar att tvätta. Det är så trååååkiiigt!

Kommentarer
Postat av: Sanna:)

Men snäckan det ser ut som om du är naken! Verkligen super fina naglar du har. Hoppas ni hade det trevligt. Kul att du blivit duktig på att uppdatera. Det gillas :P

2009-08-31 @ 08:08:13
URL: http://sweetlove87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0