madonna

Igår var jag och såg Madonna i köpenhamn!! Fy fan vilken show hon gjorde!!! Har verkligen bara ett ord som kan komma i närheten av hur det var och det är WOOOOW. Jag är inte ens ett Madonna-fan, men det var verkligen riktigt häftigt att se!

Hon hade lagt in några Michael Jackson hyllningar i sin show också, vilket jag tyckte var jättefint.

Här sitter vi o väntar på att Queen of pop ska dyka upp


Och här är hon!








Den vita Michael Jackson vanten är på




Slut på showen


Hon är en väldigt cool kvinna!

Förövrigt så har jag varit RIKTIGT duktig idag! Jag har hunnit med att tvätta, städa, dammsuga, fixa min källare, städa en del av garderoben, laga mat och diska! Tror ni jag är nöjd med mig själv idag? :D hoho

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan, hoppas att allt är bra o att du hade det kul på konserten. tänker på dig.. puss o kram

2009-08-13 @ 21:37:50
Postat av: Haris

Så jävla bra konsert såg den båda dagarna här i Göteborg. :D

2009-09-04 @ 10:46:23
URL: http://theharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0