Felkod 80072f19

Börjar bli lite smått frustrerad nu. Min msn har lagt av sen en vecka tillbaka. Otroligt hur beroende man är av internet alltså. Skulle man aldrig kunna tro. Men det börjar bli väldigt irriterande nu att inte bara kunna logga in och snacka me folk när man inte har något bättre för sig.

"Din kontaktlista är inte tillgänglig för tillfället. Försök igen senare".

Det är mögtexten som dyker upp varje gång jag försöker logga in. Gaaaahhhhh. Så om någon vet hur man löser det så hjääälp miiiig. Jag har testat ALLT. Försökt reparera möget, tagit bort det, installerat det igen, ändrat inställningar, kollat me brandväggen, sökt på hjälpavsnitten....INGENTING funkar!! iiiihhhhh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Kolla in den sidan

http://yinep1.yiunet.com/stories.php?story=05/02/14/1914560



Den funkade för mig

2009-12-06 @ 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0