lat-söndag

Detta är nog den bästa dagen på läääänge. Vaknade klockan tolv idag, inte riktigt utsövd efter en partynatt som slutade 05.30 typ, men skönt att vakna av sig själv och inte av alarmet på mobilen klockan 6 på morgonen... Idag blir en riktigt soft dag. Jag ska absolut inte göra någonting! Bara ligga här i min soffa, lyssna på musik och njuta av att vara ledig! Underbar känsla att veta att man inte har hundra grejer att göra. Jag hade tvättid klockan tolv, men den struntade jag också i. Har för en gång skull inte så mycket tvätt så det är ingen panik med det. Hoppas inte denna dagen tar slut för snabbt bara :P

Skriver senare igen och berättar om min utekväll igår som slutade med massa drama!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad roligt att du svarade, tack!

Jag tycker du ska vara nöjd som du är. Du har en riktigt snygg kropp! Du ser smal ut, men ändå hälsosam och tränad! Jag ska se ut som din när jag blir frisk från mina äs! :)

2009-02-22 @ 17:08:02
URL: http://viktigmanniska.blogspot.com/
Postat av: Fanny

*dig, ska det givetvis vara :)

2009-02-22 @ 17:08:35
URL: http://viktigmanniska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0