Madonna!!

Jag har ju glömt att berätta att jag ska på Madonnas koncert i augusti! :D Ska bli sååååå kul!! Kan knappt fatta egentligen, förstår ni, det e MADONNA liksom! Hur häftigt är inte det =) Det är ju ett tag kvar tills augusti, men men tiden går snabbt när man har roligt :P



Den här gången ska jag iallafall ta RIKTIGA bilder som går att framkalla, inte såna som jag lyckades med på Brittan Spears koncert för ett par år sedan. Stod typ längst fram och tog massor med bra bilder på henne. När jag väl kom hem och skulle ta ut filmen ur kameran (ja det va ganska många år sedan då det nog inte riktigt hade börjat existera digitalkameror än :P) så var det bara det att DÄR FANNS INGEN FILM I KAMERAN!!! Sjukt irriterande var det.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Det ska kanske jag också. Ääälskar Madonna!!

2009-02-20 @ 15:02:33
URL: http://viktigmanniska.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Har kollat igenom din blogg nu en stund och du verkar vara fabulous!! Otroligt vacker också. Jag försöker hitta bra förebilder (snarare än sjuka ideal som jag haft pga av min ätstörning). Får jag fråga dig en personlig sak? Hur lång är du och vad väger du? Jag vill verkligen se ut som dig, du är sååå vacker! Om du vill får du gärna svara i min blogg - jag kommer inte publicera det om du svarar! Tack!



KRAM

2009-02-20 @ 15:09:24
URL: http://viktigmanniska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0