söndag

Japp då var denna helgen också över! Dagarna bara flyger iväg. Trots att jag har jobbat helg så har jag haft en bra lördag och söndag faktiskt! :) Härligt! Har varit och shoppat och fyndat massa fina grejer idag också! Tvättat, städat, diskat och rotat runt i garderoben och prövat massa klänningar till min catherine zeta jones-make over har jag också hunnit med idag!

Håret blev såhär



Och detta blir bilden på Catherine zeta jones som jag ska efterlikna



Tur kvinnan har former....=P

Det kommer bli sååå bra =D Hittade en klänning i garderoben som liknar denna sjukt mycket (prislappen satt fortfarande kvar...tur man kollar igenom alla kläder man har lite då och då...) och jag har dessutom en liten silverväska också! Perfa!
Nä nu får jag springa ner och hämta upp tvätten som fortfarande håller på att torka (sedan 17.30) i det sämsta torkskåpet som gjorts någonsin!! Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0