?

Jag har börjat skriva här så många gånger men sen tagit bort det varje gång... Jag har så mycket tankar och funderingar i huvudet så jag vet inte ens var jag ska börja någonstans. Livet är fortfarande orättvist så ni vet :P men det känns iallafall lite bättre idag när jag har kommit hem i tid efter jobbet och vet att jag har tre dagars ledighet nu! 

Ikväll har jag bara myst i min soffa och tittat på Let´s dance! Jag var rätt nyfiken på blondinbella faktiskt =P Tycker inte hon gjorde så bra ifrån sig tyvärr.. själv kände jag bara att jag så gärna skulle vilja börja dansa igen. Hade verkligen velat lära mig cha cha! Det hade varit så himla roligt! Synd man har ett jobb som tar upp hela ens liv bara... By the way så var tåget nästan en timme försenat imorse.. Sjukt irriterande.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova lääääänge imorgon bitti. Det ska bli helt underbart! Hoppas mina grannar slutar festa snart bara...hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0