duktig

Sitter här och äter fejk-M&M's från Lidl (impuls köp vid kassan hehe) och väntar på att vattnet i kastrullen i köket ska börja koka.. Det tar en himla tid och jag springer dit var tredje minut för att kolla om det börjat koka än..men näpp. Fattar inte varför det tar sån tid, tänker att jaaa men det e ganska mycket vatten i kastrullen så tar säkert en stund. Så fortsätter med mitt springande var tredje minut, men efter nästan en kvart tröttnar jag och börjar undersöka spisen om den gått sönder eller vad det är frågan om. Och vad får jag reda på....jooooo jag har råkat sätta på barnlåset på spisen...IGEN. Detta är tredje gången på kort tid. Vilket slöseri med tiden!! Grrhhh.

Aja nu e maten igång iaf. Tänkte jag skulle vara duktig och gå upp tidigt och laga lite mat för idag och imorgon eftersom jag jobbar till sent ikväll och börjar tidigt imorgon bitti...

Men nu får jag fortsätta att vara duktig och blir klar i tid så jag inte kommer försent till jobbet =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0