bilder istället för ord

Min tanke för ikväll/inatt är att lägga in lite bilder från helgen och veckan som gått istället för att skriva en massa text! Men en bild säger ju mer än 1000 ord är det inte så?! =)


Syster & jag ute o solar




En dagens-outfit-bild från veckan som bara blev en ego bild istället


En strandbild från igår från en strejkande mobilkamera


Falsterbo strand, riktigt härligt var det =)


Glömde bort att ta bilder igår, så fick bli denna från midsommar istället. Snygg bakgrund va ;)


En styck söt syster på cirkus från tidigare ikväll

Det var allt för ikväll! Sov så gott för det ska jag göra :)


Kommentarer
Postat av: Leia

Strandbilden ser härlig ut. =)

2009-07-06 @ 15:21:35
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

åh, vad ska jag skriva om menar du? :) hiih

har ju skrivit om i taket lyser stjärnorna, om det var den du menade sötnos?

2009-07-10 @ 21:20:28
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0