Britney Spears

Igår var jag och såg Britney Spears i Köpenhamn!! För andra gången faktiskt! =) Riktigt grym show var det! Första gången jag såg henne var i början av hennes karrirär. Baby one more time tiden. Men vilken skillnad! Hon har utvecklats jättemycket, både showen och dansen. Och sen var hon faktiskt skithet igår också =P Jag är inget super Britney-fan men det var riktigt häftigt att se faktiskt :)

När vi stod i kön påväg in så diskuterade vi vem hennes förband skulle vara. Vissa sa Ciara och vissa sa Pussycat dolls. Jag blev nästan mer exalterad över Pussycat dolls än  Britney hehe Men det var tyvärr ingen av dom. Det var en Dj som hette Havana Brown. Aldrig hört talas om henne innan men hon var väl okej =)

Här är lite bilder från konserten


Här är vi glada och nöjda med att stå längst fram =)


Såhär såg det ut innan showen började. Nedräkningen var nästan som nyår hehe










Såhär ledsna var vi när det tog slut hehe


Massa glas och skräp som folk lämnat efter sig. Fattar inte varför folk måste supa bara för att dom ska se en konsert. Där var jättemånga som var skitfulla och skitjobbiga.Tycker det är riktigt korkat och löjligt, dom kommer ju inte ens komma ihåg att dom varit och sett Britney dagen efter. Jaja deras problem...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, sen blir det bio med syster! Ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

Naaaw Gumman! Verkligen kul att höra att ni hade det skoj. ler Lite synd bara med förbandet. Men ni har iaf sett Brittan:P Håller helt med dej att det är jäkligt onödigt att supa sig asfull. Fattar inte att dem gör på det viset. Brist på respekt och väldigt omogna vill jag då säga. Kram på dej tjejen

2009-07-12 @ 23:55:56
URL: http://sweetlove87.blogg.se/
Postat av: cecilia

Sv: Tack så mycket. Du är hur söt som hellst ju :)

Kram

2009-07-13 @ 23:37:49
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: Jessica

ååh jag ville också dit! älskar britney :D

2009-07-15 @ 14:32:31
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Åh såg med Britney i sverige nu:)Älskar henne.Vilken show det var,såg henne 2001 också men detta var mycket bättre.

2009-07-27 @ 07:49:57
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0