Gratis skor!!

Jaa idag är det äntligen fredag!! Sååå skönt. Denna veckan har ju varit så sjukt lång... Lite drygt att jag jobbar kväll, menmen sen är jag ledig en heel helg :D Längtar längtar hihi Nu ska jag strax till stan och träffa en kompis innan jobb! Lite trist med vädret bara...

Ni som älskar skor har jag en bra gratissida till också förresten! Klicka på bilden nedan och registrera er så får ni direkt 50bonuspoäng att starta med! Sen är det bara att samla poäng och när ni har tillräckligt så får man presentkort hemskickat! Dom kan man använda på Bianco, Din skon, Jerns och Nilson! Bra va?! =D Så skynda er att registrera och börja klicka hem massa gratis skor!!



Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, det är ju kul det!

2009-03-27 @ 23:35:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0