krossad dröm

I förrgår skrev jag att folk inte var normala som ville ha tretusen kronor för en Michael Jackson biljett. Vet ni vad...om jag hade fått en biljett för 3000kronor idag så hade jag blivit överlycklig. Igår satt jag fyra timmar innan jobb och försökte få tag på biljetter. Men sidan kraschade innan jag hann få tag på något och jag var tvungen att gå till jobbet (vilket jag ångrar väldigt mycket nu). När jag kom hem på kvällen satt jag tre timmar till för att försöka hitta något som inte kostar en hel förmögenhet. Men hade inte turen med mig så hittade inget under 5000:-. Nu sitter jag här igen o letar o letar. Priserna ligger nu från 5000:- och uppåt mot 20-30 000:-...total hysteri..
Kan inte fatta att Michael Jackson ska göra konserter igen och att jag inte ska få se det. Jag vägrar inse och jag kommer kämpa in i det sista!!! Så snälla om du har biljetter som du vill sälja och läser detta, så skriiiiiv till mig!! Dock inga biljetter i Level 4 och endast seriösa säljare!! Skicka info till min mejl: [email protected]

Jag hoppas verkligen att min dröm inte krossas pga idioter som bara är ute efter pengar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0