Linda rosing

Jaha då har jag precis kollat på reprisen av "Den rätte för Rosing". Den var exakt lika patetisk som jag hade föreställt mig att den skulle vara. Ska jag vara ärlig så vet jag inte vem som är mest patetisk, Linda Rosing som ställer upp på det för att få lite uppmärksamhet i media, eller killarna som verkligen menar allvar med att dom går på "audition" för att få dejta Linda. Usch fy vad pinsamt.



och jag är ledsen men jag tycker inte ens att hon ser bra ut om jag får säga mitt.


Det är trååååkiiiigt att vara sjukskriven :( Har inget att göra om dagarna...Bara väntar på att bli läkt och frisk så jag kan börja jobba igen. Någon som har någon idé om hur man får tiden att gå lite snabbare under dagarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0