makeover

Fastnade inne på en sida där man laddar upp en bild på sig själv sen så kan man göra om allt möjligt utifrån den bilden! Riktigt roligt var det =) Kände att jag var tvungen att dela med mig av mina makeovers hihi Jag har alltid förstått att alla modeller alltid retuscheras, men det är verkligen helt galet vad man kan göra med en bild!! Kolla in bara:
5 nya jag

  

 


Och här är då originalbilden! Skillnad va!



Ascoolt! hehe tänk om man hade kunnat se ut som på bilderna däruppe varje dag :D

Nä nu får jag nog ta och sluta drömma och istället fixa iordning mig inför sängen om jag ska orka upp klockan 6 imorn bitti...

Ser ni förresten hur hårfärgen blir ljusare och ljusare på varje bild?! hahaha märkte jag nyss :P Vilken bild tycker ni är finast? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder =)

Men du har ju sån tur att redan ha så überschnyggt hår ;)



Vi får absolut ta en fika snart och snacka lite skit mellan kaffeklunkarna =)

2009-03-09 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0