sjukskrivningen slut

Ja idag var det söndag och sista dagen på min sjukskrivning! Tråkigt. Men jag får istället vara glad för att allting har gått så pass bra och att det gick så snabbt med läkningen och allt. Allt som allt så har jag varit hemma i 11 dagar istället för  två-tre veckor som läkaren sa från början.. Jaja imorn blir det jobb och ut i verkligheten igen. Ska bli både roligt och tråkigt. Skönt att få komma igång igen och inte bara ligga i sängen och ha ont, men samtidigt kommer det bli jobbigt att behöva gå upp 6 på morgnarna. Det har jag vant mig av vid ganska så snabbt :P

Michael Jackson biljetterna fick jag inte tag på igår eftersom dom inte släpps förrän den 13e mars :P. Så det var ju inte så konstigt. Jag googlade sönder mig igår iaf och hittade massa info o grejer. Satte upp mig på några listor där man kan få chansen att få biljetterna innan dom släpps till allmänheten. Får man ett mejl av det ena stället med en kod så har man chansen att köpa max fyra st pre-biljetter. Så sitter här och kollar min inkorg var femte min, men ingen kod har dykt upp än....=(
Flygbiljetterna kommer nog vara svindyra, om det ens kommer finnas några kvar...Det är sjukt att bara för Michael Jackson dyker upp i London så kommer flygbolagen tjäna svinmycket på alla biljetter dom kommer sälja och som dom dessutom kommer höja priserna på garanterat sinnessjukt mycket.

Nä nu ska jag återgå till att göra ingenting så att jag är ordentligt laddad till jobb imorn :P Jo och så måste jag dammsuga också faktiskt.

Kommentarer
Postat av: DELANIE

Nice blog :) Many hugs Delanie!

2009-03-10 @ 12:08:52
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0