sveriges kallaste lägenhet är min

Jag håller på att frysa ihjäl här hemma alltså!! Det är så himla kallt. Fattar inte hur det kan vara såhär när man bor i sverige med värme i lägenheterna. Man betalar sjukt hög hyra och sen har man ändå ingen värme hemma...gaaahh Det var 16 grader häromdagen!!! Fatta hur kallt det är. Där är tom lag på att det måste vara 21 eller 22 grader, nu kommer jag inte ihåg exakt, men vilket som så är det långt över 16 iallafall! DON'T LIKE THIS! Tror jag måste ta ett snack med hyresvärden snart alltså....


Hela 17 grader är det uppe i och nästan 18 tom här. Wow.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hahahahaha!!!!!! Näääääästan 18!!! =)

2009-03-05 @ 07:21:07
URL: http://livetowin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0