koden och biljetter

Fy vad jag är besviken och förbannad!! Jag fick koden till Michael Jackson presale biljetterna igår! När jag såg detta på min mejl så blev jag överlycklig för jag trodde att koden innebar att jag skulle få biljetter. Men icke. När jag skulle beställa mina biljetter så kom problem nummer 1. Sidan blev överbelastad så ingenting fungerade. Det stod bara "tickets not available" hela tiden. Så jag satt uppe huuuuur länge som helst ifall sidan skulle hinna fixas så jag skulle kunna köpa mina biljetter. Men det hände ingenting så jag gick och la mig tillslut.
Idag tänkte jag att nu måste problemet vara löst. Jo då, det problemet var löst, men då dyker problem nummer 2 upp. Ska ännu en gång gå in och beställa mina biljetter, men då visar det sig att alla biljetter är SLUT!!!! Det har till och med lagts till en massa konserter i augusti och september och sen ännu fler i januari och februari 2010. Men varenda jävla biljett är alltså SLUT. Helt otroligt vilken hysteri.
Jag kollade på blocket för att se ifall någon hade lagt upp biljetter där, antagligen till ett dyrare pris, men tänkte att det kan ju inte kosta sååå mycket mer. Dom dyraste biljetterna kostar vanligtvis ca900kr. Mycket riktigt hittade jag biljetter på blocket. Men gissa då vad en biljett kostar där.....jo 3000kronor!!!! TRETUSEN!! Blir så jävla förbannad över att folk gör på det sättet! Jag som har suttit och kämpat som en galning för att få tag i biljetter och verkligen vill se Michael Jackson får inte chansen att göra det. Sen så finns där folk som inte ens bryr sig om att få se någon konsert utan bara vill tjäna pengar på det hela och så får DOM tag i biljetter. Var fan finns rättvisan någonstans???
Imorgon klockan 6 på morgonen släpps biljetterna för allmänheten så jag får väl hoppas på att jag hinner knycka åt mig biljetter innan dom tar slut. Antagligen kommer det bli överbelastning på sidan igen, men förhoppningsvis hinner det fixas innan jag ska till jobbet iaf... Håll tummarna för mig.
Detta är något som jag har väntat på i tio år..tycker faktiskt jag förtjänar det här.

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Så jäkla tråkigt att folk gör sådär! Sjukt dålig stil. Hoppas du får tag på biljetter i alla fall! Håller tummarna!



Svar: Ja de är lixom lite snyggare och dragkedjan gör så mycket:)



/E

2009-03-12 @ 18:29:42
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: maja

håller me, ja är i samma sits...har suttit hela morgonen nu och försökt få tag i biljetter men det verkar omöjligt =( vafan ska mna göra...är student...kan inte betala mer än vad den vanliga biljetten kostar...=(

2009-03-13 @ 09:21:36
URL: http://majjum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0