brandy

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev sist. Men det är bara för att jag har haft fullt upp med annat :) Jag har haft en supervecka! Har gjort massor med roligt hela veckan och förra helgen! Denna helgen ser ut till att bli minst lika bra också dessutom :) Den började bra igår redan! Var på förfest efter jobb och sen hamnade vi på etage. Jätteskoj hade vi! Och vi skulle inte ens gå ut egentligen hehe

Ikväll blir det konsert på kb. Jag ska se Brandy!! Det ska bli såå skoj. Tycker hon är jättebra, sitter just nu och lyssnar på hennes senaste album, Human, och hon har så himla sköna låtar. Det ska bli riktigt skoj att få höra dom live och se henne uppträda! Jag missar ju eurovision song contest ikväll, men får väl se reprisen imorn eller något hehe :P Heja Sverige iallafall!

Nu ska jag iväg och äta middag med Elin innan konserten!

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

Jaaa du söööt det var verkligen en toppen helg.

Tackar för en av dem bästa helgerna på länge :)

2009-05-18 @ 10:23:29
URL: http://sweetlove87.blogg.se/
Postat av: Mayra

sv: Aaah verkligen :) ha en fin dag kram

2009-05-19 @ 11:30:30
URL: http://gorditas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0