Kan man ha mer otur??

Nej min lördag slutade tyvärr inte ett dugg bättre än den började. Tvärtom så slutade den på ett sätt som jag aldrig hade kunnat ana.

"03:30 Malmö. En 21-årig man grips misstänkt för att ha misshandlat en kvinna på en nattklubb vid Jörgen Kocksgatan."
(från polisens hemsida)


Jag ska försöka göra en lång historia väldigt kort.

Jag var ute på en nattklubb och stod och dansade med mina kompisar när jag helt plötsligt känner ett par fingrar mellan mina ben. INTE OKEJ!!! Jag vänder mig om och börjar skrika på killen och puttar på honom en gång. På detta svarar han med att ge mig en ordentlig smäll i ansiktet och skriker massa tillbaka. Under tiden hinner det samlas massa folk som får hålla fast honom så att han inte ska slå mig mer. Jag blir helt vansinnig och tappar förståndet och när jag piggnat till efter smällen så känner jag att jag bara vill slå killen tills han inte kan stå upp mer. MEN min killkompis hinner ta tag i mig i sista sekund innan jag flyger på den hära äckelkillen och får hålla mig tills vakterna kommer... Helt plötsligt märker jag att mitt lillfinger står rätt ut dessutom. Den har alltså fått en ordentlig smäll så den har hoppat ur led.

Vakterna kommer, ambulansen kommer och polisen kommer.

Killen är anmäld. Mitt finger är på plats igen och omplåstrad. Jag hoppas nu bara att han får vad han förtjänar. Jävla sviniga respektlösa äckel.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch verkligen jätte tråkigt det som har hänt mitt hjärta. Hoppas nu verkligen det jävla äklet får vad han förtjänar för det beteendet är verkligen inte okej. Bra att du reagerade som du gjorde. Jag hade varit tio ggr värre. Men han skulle fått en rejäl omgång. :) ska vi söka upp honom och nita han tillsammans skojar Nej men hoppas det är bättre med dej! Kram kram sanna

2009-05-07 @ 09:06:17
URL: http://sweetlove87.blogg.se/
Postat av: rebecca

USCH fy fan. Vilken klubb var de? Tyvärr händer sånt här alltför ofta, men bra att du sa ifrån. Sånna svin mste sätas på plats!!!

Hoppas du mår okej :)



KRAM!

2009-07-18 @ 11:06:32
URL: http://rweimers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0