spraytan

Wiieee idag är jag leeediiig :D Röd dag i danmark! Skönt. Inte lika skönt att jag måste jobba imorgon dock men men.  Snart ska jag gå och spraytanna mig :) Är så nyfiken på hur det kommer bli! Längtar så mycket efter att få lite färg. Man ser så mycket friskare, piggare och fräschare ut så fort man fått lite färg! Jag har bestämt att jag inte ska sola solarium mer. Känner inte att det är värt risken att få cancer. Så det här är ett utmärkt alternativ med spraytanning =)
Så idag har jag gjort en ordentlig helkropps-skrubb. Känns redan så mycket bättre efter den. Det är något man borde göra oftare faktiskt.

Nej nu måste jag göra mig klar och sen ska jag promenixa iväg! Skrivs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0