tid tid tid

Jag vet, jag har varit väldigt dålig på att ta mig tid till att blogga, men jag har haft så himla mycket att göra!! Tiden räcker liksom inte till :(
Får bli en snabbis nu också bara tyvärr, måste iväg och fixa och greja. Är ledig idag och då har jag ju alltid fullt upp eftersom ingenting hinner fixas annars...
Brandys konsert var helt fantastisk!! Hon verkar ha en helt underbar personlighet och hon var jättesöt dessutom! Det var liksom inte bara en konsert utan hon brydde sig verkligen om sina fans och fick bra kontakt med publiken. Det enda som var lite tråkigt är att konserten bara var en timme, ville inte den skulle ta slut =/ Har ni chansen någon gång så gå och se henne, ni kommer inte ångra er jag lovar  =)



Nu måste jag kila iväg, uppdaterar senare med en skitbra låt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0