over my head

Trots det tråkiga vädret idag så har jag fått riktigt mycket gjort ändå! Jag har bland annat varit duktig och organiserat in MASSOR med papper i pärmar som innan har legat överallt. Det känns verkligen som att jag har lyckats utnyttjat denna dagen till MAX! =) Skön känsla. Så dagen avslutas med mycket bättre humör än den började på haha Fast dock inte helt nöjd ändå eftersom jag måste lägga mig nu pga jobb imorgon...eller ja, jag skulle väl redan ha sovit vid den här tiden egentligen och sedan ett par timmar tillbaka. Men jag kunde inte slita mig från mina papper :P Fast det kommer jag ångra imorgon bitti när klockan ringer och jag måste gå upp!

Här kommer iaf en låt som jag älskar och som spelas om och om och om igen i min telefon påväg till och från jobb! :D



Nattti!


UPDATE:

Jag hittade denna versionen precis också. Och den är ju HUR bra som helst den med!


Kommentarer
Postat av: M - Foto & webbdesign

sv}



Hejsan!

Nu har jag gjort det igen, jag har inte vart vid bloggen på flera dagen pga jag åkte till Skåne. Men nu så är jag tillbaka igen, hur har du haft det på sista tiden? Bara bra hoppas jag :)



Haft en trevlig helg?

Kram

2009-10-05 @ 11:49:43
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0