250909

Gomorron alla mina bloggläsare! =)

Idag är jag ledig och vädret verkar vara helt okej! Najs :) Jag kom att tänka på en film som visades på tv häromdagen som är så himla BRA! Den heter Derailed. Jennifer Aniston är med i den och hon är ju verkligen en riktigt duktig skådespelerska. Det är svårt att berätta vad filmen handlar om utan att avslöja filmens poäng, men det är nog en av de bästa filmerna jag har sett faktiskt. Så har ni inte sett den så MÅSTE ni se den!

Idag är jag ledig och det blir shopping hela dagen :) Får inte min lön förrän nästa vecka, men man kan ju lossas iallafall :P Paulina från köpenhamn kommer hit idag och jag ska visa henne min vackra stad =) Ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

kejj va mysigt !! :D

jag har inte gjort så mkt.. tråkat ^^ <3

2009-09-25 @ 23:09:02
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: ♥ Tina ♥

Fin blogg (:

2009-09-26 @ 09:02:04
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0