förväntansfull eller vad

Jo snacka om att vara förväntansfull! Igår kväll kunde jag knappt somna fastän jag var sjukt trött. Och imorse vaknade jag redan 07.22! (?) Fattar ingenting, vem vaknar 07.22 en lördag då man är ledig och meningen är att man ska kunna sova ut för en gångs skull???

Jo en blivande 25åring verkar det som. Jag fyller alltså 25 på måndag (vill inte) och ska ha födelsedagsfest ikväll! Har tusen grejer att fixa inför kvällen och det kommer så mycket människor så jag vet inte hur alla ska få plats hemma hos mig =/ Men det ska bli sååå roligt =) Önskar bara att det inte regnade så förbaskat mycket hela tiden  :(
Måste till stan och handla det sista och hitta mig någon fin klänning också! Fixa tårtan, städa, göra mig fin mm mm. Stress. Nog bäst jag hoppar ur sängen och sätter igång nu eller vad säger ni? Sova mer kan jag ju tydligen inte ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0